Promenad

Skön kvällspromenad i vintern

Eftersom jag fortfarande är väldigt förkyld så valde jag att avstå från den vanliga träningen…

Bra att vara hundägare

Till helgen kommer jag och maken vara hundvakter. Sabina, en Sibirian huskie, som egentligen är…